امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





بررسی بخش‌های کتابخانه

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ب.ظ


کتابداران و همکاران محترم

  

     به اطلاع می‌رساند در راستای برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته به منظور اصلاح داده‌های منابع کتابخانه‌های عمومی در سامانه مدیریت (سامان) و ضرورت حذف بخش‌های زاید و غیرضروری ایجاد شده برای کتابخانه‌ها، مقتضی است ترتیبی اتخاذ شود که کتابداران ارجمند  نسبت به بررسی بخش‌های کتابخانه اقدام نمایند. 

  • لازم است کتابداران فایل پیوست را دریافت کرده، کتابخانه خود را جستجو و انتخاب نمایند. سپس بخش‌های ایجاد شده برای کتابخانه و تعداد نسخ موجود در هر کدام را مورد بررسی قرار دهند.
  • در صورتی که هر کدام از بخش‌های ایجاد شده و داده‌های آن زاید و غیرضروری است یا اطلاعات موجود در یک بخش باید به بخش دیگری انتقال یابد، مراتب را در اسرع وقت به کارشناسان امور کتابخانه‌های استان اطلاع داده و پیگیری لازم را  از طریق ایشان در خصوص حذف بخش زاید یا انتقال نسخ به عمل آورند؛
  •  کارشناسان محترم امور کتابخانه‌های هر استان موظف هستند، ضمن بررسی فایل پیوستی، ضمن همکاری با مسئولین کتابخانه‌ها در جهت تسریع در خصوص حذف بخش‌های زاید یا انتقال نسخ، مراتب را در اسرع وقت به اداره کل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌ها، اطلاع دهند تا اقدامات لازم به منظور جابجایی داده‌ها و حذف بخش‌های زاید به انجام رسد.
  • همکاران محترم در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی و یا رفع مشکل، می‌توانند با تلفن‌های پشتیبانی سامانه مدیریت ( 88951493؛ 88951495؛ 88951497؛ 88951499؛ داخلی 263)  ویا داخلی 123 کارشناس امور کتابخانه های استان تماس حاصل نمایند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۵
حسینعلی خودکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">