امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





اهدا یا نذر کتاب

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷ ب.ظ
دوستان و همکاران گرامی

در چند روز گذشته از برخی کتابخانه شهرستان های خاش و ایرانشهر بازدید داشتم. موضوعی که هنوز نتونستیم در اکثر کتابخونه های استان حلش کنیم کمبود و قدیمی بودن منابع کمک درسی در کتابخونه هاست که یکی از گلایه های جدی مراجعینه.

بنظرم الان با توجه به برگزاری کنکور سراسری در هفته قبل فرصت مناسبیه که می تونیم با تبلیغات در خصوص اهدا کتاب یا نذر کتاب بویژه کتب کمک درسی، کمی از این مشکل را جبران کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۴
حسینعلی خودکار

نظرات  (۱)

سلام
من فکر می کنم من کتابدارهنوز فلسفه و هدف واقعی اهدا کتاب متوجه نشدم چطور می تونم اهدا کتاب در سطح مطلوب داشته باشم؟؟؟کتابهای خودم اهدا نمی کنم چون می دونم بار دوبار امانت این کتابها می رن به خانه ای باز خاک می خورن
زیرا کار ما عضو و امانت بالا بالا بالا نه مطلوب بودن واثر گذاری خدمات کتابخانه ای
2.کنکورها هنوز قبول نشدن پس چطور کتاباشون اهدا کنند ؟؟؟؟؟؟

پاسخ :
اینکه خودمون فلسفه اهدای کتاب رو متوجه نشدیم بحث دیگه ای است که جا برای بحث داره.
بشخصه من هیچ وقت از هیچ کتابداری نخواستم که فقط آمارشون بالا ببره بدون اینکه به خدمات کتابخونه ای خودشون توجه کنم و سر این موضوع با خیلی از کارشناسا هم بحثمون شده.
در ضمن خیلی از کنکوریها از همون سر جلسه میدونن که چکار کردند و همچنین این طرح پیشنهادی است و چکش کاری روسای ادارات و کتابداری محترم رو می طلبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">